ipe

ca 20h från sommarlov

Publicerad 2014-06-04 17:22:58 i Allmännt

sista dagen innan tentan; har gått igenom 2 gamla tentor genom att skriva-kika facit-skriva. men vem vet kanske är en bra inlärningsteknik för mig. har även kollat mina preliminära resultat 100000000 gånger men ingen av lärarna verkar ha börjat sätta betyg för kursern jag läst nu lp4. även kikat min mail ständigt ihopp om att få länken till våra inspelade inspelade redovisningar - och äntligen har den kommit! DOCK går det inte kolla på ens privata dator utan man måste bege sig till en skoldatasal, jahapp.
 
imorgon när tentan är skriven kommer jag bli världens lyckligaste person. på dagen kommer förhoppningsvis jenny mattias och tjejerna hit till luleå och så ska vi på stan/käka nått gott :) kvällen och fredag förmiddag ska bestå av packning och städning och sen tar jag farväl av min kära lägenhet för sommaren. 
 
åker sedan till sara för att bo där nån dag, då de blir party på ett eller annat sätt både fredag och lördag. i luleå eller på annan ort. NU ÄR DE FAN SOMMAAAARRRRRR 
 
midsommar 2012, undrar hur midsommar 2014 kommer sluta ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela