ipe

umeå

Publicerad 2014-01-20 20:46:00 i Allmännt

 
just nu är ja fucking megaförbannad. min lilla cpkamera funkar ej att ansluta till datorn så stoppade minneskortet i adapter (sd minikort) för att stoppa de i min systemkamera som funkar att ansluta till datorn. men tydligen var inte de ngn bra ide då de ändå inte funkade och adaptern fastnade i kameran. så för tillfället är min systemkamera pajj.......... 
får försöka fixa att lägga ut bilderna snart måste bara på stan och köpa typ minneskortsläsare eller ngt
 
men veckan och helgen alltså. så otroligt fantastiskt sjukt stört bra. har altså spenderats i umeå med underbara flickor och massa andra fina människor. blivit stan och shopping, slalom/snowboard i bygdsiljum, en sväng på iksu med bland annat beach volley, tre kvällar med galet god dricka (margaritas, gt, vin, sangria osv), feeeest på lördagkvällen som blev stört lyckad hela kvällen, bakissöndag med kinabuffe och godishuset. och massormassor mer av underbara ögonblick !
 
idag blev det alltså sorgliga farväl och tåg tillbaka till luleå. känner mig fett ledsen och vill inte komma tillbaka till skola och mitt tråkiga liv :( 
 

Kommentarer

Postat av: linis

Publicerad 2014-01-20 23:07:58

Men snart är det HEMAVAN!!!

Postat av: vikkiep

Publicerad 2014-01-21 11:06:26

men gumman <3
Livet som student är fan rätt tråkit. Om de är till någon tröst är jag fett lesssss... Kom hit när du villl!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela