ipe

annars då

Publicerad 2014-12-04 17:47:35 i


Var ju ett tag sen ja skrev. Kan berätta lite snabbt vad jag hunnit med :)

En heldag i haparanda med sara och viccan med massa shopping på ikea, mockingjay på bio, massa skola, en helg i skellefteå med 2 dagisdagar, glögg ost och vinkväll med brudarna med askul utgång på olles, hunnit bli riktigt förkyld med feber, mera skola, mera sjukdom..

Nu är de mest min mage som är problemet. Har bestämt mig för att vara väldigt snäll mot den ett tag för mitt mående är fan inte hållbart. Nu blir de soppa/smoothies/lättsmält/nyttigt fram tills torsdag då ja ska börja min riktiga detox. Kanske berättar mer om den sen !

Hoppas ni alla andra har de bra iaf, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela