ipe

i like it i love it

Publicerad 2014-04-23 17:23:31 i Allmännt



som ingen har missat är skellefteå bäst på hockey, igen. har varit hemma och firat i många dagar och haft en fantastisk påsk :) förutom hockey har jag även hunnit med partaj, middag i stugan samt kusmark!

var ju år och dar sedan jag bloggade och kan ju berätta att förra helgen hade jag galet besök från umeå och skellefteå. störd helg med många roliga incidenter !

annars är de väl mest skola och träning. känns skönt vara tillbaka i luleå igen så ja slipper frestas av massa laktos så jag mår skit.

kan avslutningsvis visa en bild på min hand igår. två av mina fingrar bestämde sig för att typ dö av kyla


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela