ipe

hot tamale

Publicerad 2013-05-20 11:46:57 i Allmännt

 
sorry för dålig uppdatering. har nämligen varit utan internet över en vecka men nu är de fixat ! men kan ju iaf försöka köra en kort resume på saker som hänt: förra helgen var natta och lina här och hälsade på. det blev festligheter och utgång på stuk med liveband. trevligt trevligt! :) veckan flöt på ganska snabbt och bra. pluggat lite men inte lika mkt som jag borde. träningen funkade mån-tis men sen blevjag halvdålig igen.. fredagen dag på stan för mig med keratinbehandling och lite shopping, och kvällen bjöd på gill och lite alkohol med fröken tordhall. lördag spenderades även den dagen på stan, äta den godaste glassen ja ätit i mitt liv typ, sen blevde grill på gräsmattan även denna dag innan vi begav oss mot klint och för förfest och eurovision. senare på kvällen blevde att dra in till stan och festa på en båt! SJKUT KUL KVÄLL!!!! söndag spenderades i bikini på gräsmattan med mat och söta tjejer. lyckades bli gasnka så röd hehe. har ju även följt hockeyvm (såklart) och stort grattis till våra svenska hjältar!
 
men NU är de måndag igen och kanske dags att bli lite seriös. enda jag gjort hittils idag är att städa lägenheten. men plugget tar emot. funderar till och med på att skita i lektionen klockan ett. aja vi fårse hur jag gör! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela