ipe

to try is good but it's not enough

Publicerad 2013-03-14 01:07:47 i



de är fan helt otroligt. går runt hela dagen och är trött, känner mig halvt jetlagad, men inte fan kan ja sova nu ikv? klockan är efter ett och jag känner inte för sova. jag har ju nå jävla fel. kvällsmänniska så de bara smäller om de...

som ni nog sett har ja lagt upp shopping och hockey bilder från ny. hade tänkt redigera hockeybilderna så dom blev snygga men orkade inte (a) imorgon kommer kanske lite turistbilder om ni har tur, fårse om dom också blir oredigerade.

har iaf skrivit mattedugga nr två idag och känns ca tusen gånger bättre än jag trodde innan. finns god chans att ja får extrapoäng till tentan! på tal om tentor längtar jag inte!!!

puss och godnatt på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela