ipe

BJ

Publicerad 2013-06-17 17:51:31 i Allmännt

idag har jag: cyklat till gymmet, blivit förbannad för de var stängt, cyklat hem, fått besök av viccan ett litet tag, suttit och kollat på nellys rea, dragit på stan med viki och kikat lite, cyklat hem, kollat mer på nellys rea, lagat middag och käkat, beställt från nelly.
nu snart var de tänkt att jag skulle cykla (igen) på gymmet och köra lite kondition + ben och mage men hellst skulle jag vilja ligga i sängen och dö av min mensvärk och återupplivas av en god glass. men man kan inte alltid få som man vill här i livet!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-17 19:02:25

Livet hårt, men glass är gott !

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-17 19:02:45

/ viki

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela