ipe

make it turn around

Publicerad 2011-01-05 17:04:01 i Allmännt


känner du igen känslan, då verkligheten sakta men säkert kommer tillbaka. du grips av panik och vill tillbaka in i dimman. där är allting enklare. där hittar inte problemen igen dig. där kan du vara trygg.

har varit riktigt dålig på att blogga senaste tiden.
kanske inte behöver skriva de för de som följer min blogg har nog märkt det? iaf så har senaste dagarna spenderats med vänner. och hockey. eller inte dagarna men kvällarna. dagarna är mina favoritsysslor att se gossipgirl, ligga i sängen eller duscha.
jag vill vända tillbaka dygnet, få ordnig på mitt liv, bli frisk så jag kan börja om träna och sluta vara sugen på äta helatiden. förövrigt så kommer de vara fest här fredag. natta & sara ska ha 19års fest och eftersom jag är en vänlig själ tillåter jag det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela