ipe

with new eyes

Publicerad 2010-09-07 22:12:03 i Allmännt



Dagen börjades med idrott.

Det var sjukt roligt måste jag säga. jag är väl egentligen ingen stjärna på fotboll men har alltid tyckt det varit riktigt roligt! och det var ju ett antal år sedan jag spelade det i lag men, det fick duga. drattade bara ett antal gånger i backen på grund av det blöta gräset hehe..
Sedan harvi haft värdelös svenska och digitalt skapande där jag nästan blivit klar med min valaffich. fårse kanske publicerar den på bloggen om jag blir nöjd, fast kanske inte för då kommer folk tro att jag är miljöpartist vilket jag verkligen INTE är, men valde bara att göra omd det för det var enklast :)

Annars har dagen bjudit på bio.
Jag natta och hanna var och kollade på I rymden finns inga känslor, och jag måste säga at jag älskade den filmen. När man kom ut ur salongen var man glad, och det är garanterat den gulligaste filmen jag sett på evigheter. Såklart kunde jag inte låta bli att få en tår i ögat i slutscenen heller (A)

Så kan lugnt säga att dagen funkat!
Tror hela veckan kommer vara riktigt skön, många roliga saker att se frammemot, är väl bara ksolan som är mindre rolig, men de är ju bara som vanligt, och som vanligt klarar man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela