ipe

can you imagine

Publicerad 2010-09-10 15:51:06 i Kläder & Shopping



dagens shopping. katching.

vit genomskinlig (hehe jag gillar typ sånt) skjorta/blus från bikbok. svarta byxor/leggings med skinnimitation oxå därifrån. osäker om jag ska behålla dom, väntar till efter imorgon då det blir shopping i umeå om jag ska lämna tillbaka :) örhängerna fick jag gratis!

även sökt jobb idag. lämnat en jävla massa cvn. verkar faktikst lovande på vissa ställen.
kvällen kommer förmodligen bjuda på hockey och sen fara och chilla hos ngn, kanske här. nog bra att det inte blev olles eftersom jag vid 9-10 imorgonbitti ska köra bil till umeå. hehe

Kommentarer

Postat av: Viks

Publicerad 2010-09-10 17:05:52

MEN SLUTA KÖPA NYA KLÄDER HELA JÄVLA TIDEN DIN BÖG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela