ipe

it was so easy that night

Publicerad 2010-05-12 20:37:10 i Allmännt



Dagen har sett ut på detta sätt:

vakna utvilad - cykla till skolan - flash utan lärare - lunch - fysiklabb - cykla hem - löparrunda - styrketräning - dusch - lövbiff&kroketter&gosås - stäääda - långprommis - 90210

nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag känner mig glad för har gjort mkt vettigt idag, och nu är de HELG. seriöst 2 dagar extra ledighet sitter inte fy skamm.
Något mindre roligt är att jag fick besked om att inte få jobb via fritidskontoret (på campingen), så nu blire att vara fattig hela sommaren =D

Förövrigt vet jag inte vad jag ska hitta på dom närmsta dagarna. Förhoppningsvis massa roligheter med vännerna. och förhoppningnsvis kommer jag ha orken att vara duktig och motionera mkt.
aja de blir nog bra =)

annars ska jag försöka sluta platta håret "helt", iaf försöka dra ner på det betydligt. jag orkar inte med att ha kort hår längre, och då finns väl inget annat val.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela