ipe

the only one im dreaming about

Publicerad 2010-03-22 21:25:33 i Allmännt



Nu kan jag iaf berätta att:

x jag har fått akupunktur för första gången i mitt liv. och det var typ småläskigt. eller nä. gjorde inte ONT men var inte skönt. kankse berodde på att jag kade mina nålar på fötterna/knäna/öronen. iaf ska jag dit nästa måndag för nästa behandling. samtalet var lite random med massa frågor, vet lite om den kinesiska "läkarkonsten" nu iaf.

x jag i princip kan engelskan. kommer nog gå bra imorgon sålänge jag inte kollar för mycket på mitt pappet. orkar inte skriva stödord, så har hela texten (A)

x jag har bakat kladdkaka. varför vara smal då man kan vara fet?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-23 16:59:01

"varför vara smal när man kan vara fet" påminner mig om att jag borde gå och pröva göra en såndär dubbelkladdkaka nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela