ipe

all that i wanted

Publicerad 2010-06-26 12:41:19 i Allmännt


skulle inte säga nej...

Veckan som gått har varit full av jobb, både på nordtek och flyttstädning på odalgatan. Så varig ganksa trött och slut, och slocknat enkelt på kvällarna! torsdag efter jobbet begav jag mig iaf till natta och vi hade trevligt. Umgicks även med viccan & sara ett tag. Sedan blev det midsommarafton...

...och den blev underbar. Först ligga ute på balkongen och stekas i solen, och sen göra sig iordning för kvällen. Blev först god mat och efterätt hos viktoria med dom bästaste vännerna, och sedan begav vi oss på en annan fest. Det var askul hela kvällen, och sedan blev det den vanliga sovtrion hos mig.

TACK till alla som gjorde min kväll värd att minnas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela