ipe

give me a whisper, and give me a sign

Publicerad 2010-02-21 15:32:20 i Allmännt

Att skriva blogg.
Hm. Jag saknar det. Jag saknar att skriva av mig lite då och då. Jag behöver det. Att skriva ner mina tankar, att ha ngnstans att skriva vad jag gjort under dagen. Eller "allt" annat.
Börja om att blogga igen då isabell? Vi får se. Kanske. Lovar ingenting.

Förövrigt suger söndagar.
Och skolan suger så förbannat. orkar inte bry mig. Har till och med tagit hem fel fysikbok så "kan" inte plugga. hahahahaha =D

fin bild som fanns på denna dator. ännu en påminnelse om att jag borde göra ngt åt min data-situation.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2010-02-21 17:51:17

katt:)

Postat av: vikkiep

Publicerad 2010-02-21 21:19:52

5 inlägg om dagen minst (A)

Postat av: ewe

Publicerad 2010-03-10 16:41:54

uppdatera!!!! :D



Vill se allt du har shoppat i London;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela