ipe

THE HAUNTING IN CONNECTICUT

Publicerad 2009-09-05 12:55:53 i Allmännt


bild-collage snabbgjort i ps av mig

Det var altså denna film vi såg igårkväll
Och jag rekommenderar den STARKT. Den var SJUKT JÄVLA LÄSKIG och den hade en bra story. det är i princip den bästa skräckis jag sett ;o Baksidestexten kanske inte låter som den bästa, men jag lovar att det verkligen är sevärd. Och filmen är dessutom baserad på en verklig händelse.

Baksidestext: "När familjen Campbell flyttar in till norra Connecticut märker det snart att deras charmiga sekelskifteshus har ne obehaglig historia. Inte nog med att det tidigare varit en begravningsbyrå, den tidigare ägarens synske som Jonah var ett demoniskt sändebud som kunnde öppna portarna till den andra sidan. Nu väntar ofattbar terror när Jonah återvänder för att släppa lös en ny form av onska på den oskyldiga och ovetande familjen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela