ipe

sjunka = sink ---> skinka

Publicerad 2009-09-08 18:15:05 i Allmännt

Dagen har sett ut såhär;
på MATTEN var jag sjukt trött och hade inget tålamod. fick bland annat dampanfall (men de är ju inget ovanligt). sen hade vi KEMI och de var väl som vanligt med irritationsmoment från vissa håll. "råkade" knuffa ikull stolen han satt på. sen hade vi lunch och det var fiskpinnar och jag har typ lärt mig att äta det? Sen hade vi bild och JAG VILL HA AKVARELL-FÄRGER. blev iaf nästan klar med alla bilder (ni får se sen). Sedan hade vi svenska och vi har fått bestämmda platser där igen. yay .  vi skrev iaf klart uppsatsen om språksociologi. Sen bara engelska kvar och det var väl trevligt. näe men jag suger
sen på r-tiden var alla te2-3 i midgård och lyssna på högskole-snack. jag får seriöst DAMP och vill typ ta livet av mig. hur i HELVETE ska man veta vad man vill gå för utbildning sen ? hur FAN ska jag veta om jag måste läsa till historia A eller biologi A eller ngt liknande ? jag orka inte.... fyfan ....

ikväl blir det iaf ut och springa om ca en timma. tagga. kommer förmodligen bara hinna springa 2 ggr denna vecka innan 2000m (som inte blev förra fredagen pga spöregn). kommer iaf går åt helvette
sen börjar ju idol om iaf. det blir RIKTIGT kul =)


sorry för mörk bild, men FYFAN INTE DÅLIGT
detta gottade jag och lina oss med igår, skulle inte säga nej till en sån nu heller

Kommentarer

Postat av: Sugen lina

Publicerad 2009-09-08 18:43:02

det var rätt gott! =D synd bara att du inte hade fokuset på den godaste glassen av dem alla, dvs Half Baked ^^

Postat av: vikkiep

Publicerad 2009-09-08 21:57:55

Hahaha du gillar fan skinka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela