ipe

money money money

Publicerad 2009-09-27 15:31:59 i Allmännt

Fredag:
Jag ver ledig som sagt. blev inte att göra mkt, övningsköra lite på dan, slökolla på serier på datorn och sen på kvällen hade jag absolut inget att göra. kollade lite på idol och tjockade mig framför tvn.

Lördag:
Övningskörde även denna dag, och sen strök jag kläderna för kvällen och gjorde mig iordning. vid tretiden for man mot folkan där Frida och Markus skulle ha bröllopsfest, och jag viccan andreas och fia skulle jobba. Blev en riktigt trevlig kväll med stå i baren, blanda groggar, städa, diska osvosv. endel dans och singstar hanns även med.

Söndag:
Idag altså. Har vare rätt seg på morgonen eftersom vi kom hem runnt 4 igår natt. Har övningskört idag oxå och tyra säger att hon tycker att jag utväcklas som förare . yeah. resten av dagen ska jag väl spendera åt att göra klart svenskaarbetet (borde göra engelska och kemi oxå men kommer inte palla), och att städa på pappas verksta

Detta var altså min helg. Funkar men inte överrolig.

Kommentarer

Postat av: hemligmänniska

Publicerad 2009-09-27 16:36:30

supa nästa helg ?

Postat av: hemligmänniska#2

Publicerad 2009-09-27 20:44:54

JAG ÄR PÅ, VIKTORIA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela