ipe

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ

Publicerad 2009-09-10 19:59:02 i Allmännt

IDAG;
har vi vare på en trevlig föreläsning
har vi käkat god lunch
har vi chillat med solidworks
har vissa personer (nämner inga namn) hällt vatten i mitt hår
har vi haft kemilab
har jag köpt jackan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den var dyr. men är 30 dagars öppet köp så om jag får panik har jag lång tid att ångra mig. jag är hos pappa nu och har varjen jackan eller ngn kamera här så ni får vänta tills på måndag innan ni kan få se ngn bild !

är iaf i kus nu. har vare ute med zakkepojken och prommenerat . nu taggar jag IDOL.

HAHAHAHAH tyckte väl att min datorskärm var mörk ! men sladden vare ju urkopplad. nu är det ljust och fint igen (A) och man ser mkt enklare
heheh som att ni undrade

OCH NU HAR JAG INGEN BILD. Åååååååååhhh PALLA
ni får klara er ändå . ha det bäst HOJ <3

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2009-09-10 21:15:11

ahahaa du är söt när du har damp ( dvs hela tiden)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela