ipe

ge mig pengar så jag kan köpa massa kläder tack?

Publicerad 2009-10-26 18:22:23 i Allmännt

DAGEN i ett nötskal (hahahh NEJ nu fick jag upp en konstig bild i skallen):
Vaknade 08.05 av att ngn från lasaretett ringde och berättade att jag har fått tid för magnetröntgen imorgon klockan 14.00. detta innebär att jag inte får käka/dricka ngt imorgon före det.
Sedan vid 12-tiden blev det prommis med viccan och hundarna <3 saknar dig sjukt mkt och vi borde träffas oftare!
Klockan 14.10 tog jag bussen till stan, och sen drog jag till lina där jag mötte upp henne och johan, och vi gick ut på en prommis på 1.5 h ungeför.
sedan blev det laga mat och nyss fotade jag lite grejor som mamma skulle lägga ut på tradera.
så det var min dag ganska exakt och precis.

vad ska jag göra nu ? ingen jävla aning

förundras över att mitt rum för en gång är välstädat kanske



imponerande va?
hahahah fyfan va fult golv jag har.............

 

Kommentarer

Postat av: tjoho

Publicerad 2009-10-27 14:51:41

SHIT HAR ALDRIG SETT DET SÅ STÄDAT FÖRR:o brajobbat :D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela