ipe

ge mig sömn

Publicerad 2009-11-04 16:28:35 i Allmännt



Skolkatalogen är här.
snabbkollat litegran, och det är typ alltid lika trevligt varje år !

Iaf, Igår när jag jobbade blev jag utsatt för en riktig bitch till kund (trodde jag då). Hennes vin var inte tillräckligt kallt och sen skulle hon ha citronskivor efter huvudrätten. Jag klagade endel för mina kära kollegor, men sedan blev det andra bullar. HON ERBJÖD MIG ETT JOBB (hon hade bara "testat" mig litegrann)!!!!!!!! och jag blev glad som satan av det. Skulle gå dit emd mitt cv idag, men dom hade stängt, så får ta det imorgon =)

Iaf2,
Köpte mammas födelsedagspresent idag, bara en halv månad för sent (A)

Iaf3, Jag är hungrig !!!!!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-11-04 21:56:18

Jävlar vad nice:O Bra jobbat=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela