ipe

THIS IS ME

Publicerad 2009-07-09 18:09:35 i Allmännt

Namn: Isabell Pettersson
Föddes: 19 Augusti 1992
Gör: Går teknikprogramet med inriktnig av Form & Design på Balderskolan
Bor: Mestadelst på Getberget, Skellefteå. Men även 2,5 mil nord-väst i byn Kusmark.
Familj: Jag är ett skiljsmässobarn så jag har 2 familjer; Mamma, och Pappa Tyra & Zakke (som är våran hund som är en svart-vit cockerspaniel-hane)
Intressen: Mitt största intresse är väl fotografering, men gillar även bild på andra sätt som att teckna och måla. Musiken är även stor del av mitt liv, då jag både gillar att lyssna och spela. Enlig mig finns det nästan inge härligare än att vara på en live-spelning men såklar funkar hörlurarna här hemma också mycket bra. Jag har även ett tredje intresse och det är Hockey. Som den skellefteåbo jag är älskar jag Skellefteå AIK och går på alla hemmamatcher och följer dom även på bortaplan!
Framtidsdrömmar: Drömmen skulle verkligen vara att kunna försörja sig på fotograferingen, men det är inget jag räknar med att jag kommer göra. Ett annat yrke jag finner spännande är bartender, mestadels pga kontakten med nya människor.
Msn: [email protected]
Mobil: 0738097755

Bloggen: Denna blogg är i huvudsak en fotoblogg eftersom det är mitt största intresse, men den handlar ävan om stil pga mitt stora intresse för shopping. Och utöver det så skriver jag om allt bus jag och mina älskade vänner hittar på.
Bloggen startade jag i Juli 2009 eftersom jag ville ha ett seriösare bloggnamn. Min gamla blogg finn fortfarande kvar med alla gammla inlägg och jag vill inte radera den eftersom det är ändå en lång period av mitt liv nerskriven i ord (även om jag skrivit om långtifrån allt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela