ipe

MOBIL?

Publicerad 2009-07-20 19:23:18 i Kläder & Shopping



När jag lix är igång med att kolla på hemsidor med tekniska prylar kan jag lika ju gärna fortsätta.

Jag ska ju som sagt köpa/önska mig en ny telefon, och jag vill inte att den ska vara SUPERBRA och ha 9287923 onödiga funktioner. Alla mobiler går ändå sönder när jag använder dom =) Jag tycker att domhär telefonerna verkar intressanta och dom ligger ungeför mellan 1100-1400 vilket jag tycker verkar ett rimligt pris!
Jag blev nästan kär i den röda eftersom den är just röd och påminner mig om min gamla telefon som jag saknar så jävla mkt så jag gråter varje natt (bara nästan överrivet). Den är lite dyrare än det svarta men det spelar inte ngn större roll egentligen.
Jag kommer säkert ändra mig 93928 gånger och säkert hitta MASSOR av andra telefoner jag vill ha, men om jag skulel köpa en telefon i dagsläget skulle det säkerligen bli den röda, om det inte var ngn säljare där som verkligen försökte sälja ngn annan mobil eftersom jag är gasnka lättövertalad (A)

men om ngn är duktig innom detta område eler vill tipsa om nn speciell telefon får ni väldigt gärna göra det genom att lämna en kommentar. Jag lyssnar gärna på vad ni läsare har att säga =)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-20 22:53:01

sony ericsson w995 säger jag bara! ge mig<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela