ipe

MITT 2009

Publicerad 2009-12-31 00:00:03 i Isabell

Jag ska väl också göra en sånhär lista som så många bloggare gjort, baraför att jag är precis lika lättroad ! (A) och bara för att klockan just slog 00.00, NU ÄR DET NYÅRSAFTON!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
heheh JAPP flera saker
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej!
Dog någon som stod dig nära? Inte det heller!
Vilka länder besökte du? Sverige (A)
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? all I need is love
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? inga datum, men typ valborgs, skolavslutningen, trästocks, helgen i sthlm osv =)
Största misstaget? HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH skriver inte här
Har du varit sjuk eller skadat dig? blivit inlagd på lassa 2 gånger.....
Bästa köpet? Typ min vinterjacka ;o
Vad spenderade du mest pengar på? kläder och SPARA
Gjorde någonting dig riktigt glad? mina underbara vänner <3
Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2009? men fan vettja ingen
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? verkligen BÅDA
Vad önskar du att du gjort mer? rest, haft kul med vännerna
Vad önskar du att du gjort mindre? tvekat
Hur tillbringar du julen? med familjen
Blev du kär i år? hm beror på men ja typ
Favoritprogram på TV? ph, HAHAH
Bästa boken du läste i år? twlight serien typ ;)
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? money, säsongskort hockeyn
Något du önskade dig men inte fick? hm objektiv till kameran
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? minns inte !!!!!!!!!!!!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja..........
Vad fick dig att må bra? vännerna !
Vem saknade du? saknat många
Fick du ditt hjärta krossat? kind of
Ångrar du någonting du gjorde? JA ahahh
Vilket är ditt löfte för 2010? körkort, träna mera, inte hamna på ngt sjukhus, och ha en JÄVLA MASSA KUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela