ipe

hur bra man än gömmer sig kommer verkligheten förr eller senare hitta en...

Publicerad 2009-12-04 02:26:02 i Allmännt

Detta är ett inlägg som jag imorgon kommer ångra att jag skrev
Och detta pga att jag inte vill att min blogg skall handla om ALLT om mig och vad jag gör och känner. Men ibland blir det för mkt. Ibland måste man bara skriva av sig.

Jag har kanske inte varit migsjälv till 100% på senaste tiden. Mitt humör har typ varit åt skogen och jag har typ kännt mig, jättekonstig på vissa sätt. Visst jag är en känslomässig människa osv, men varit extra mkt på senaste tiden.
Som vissa har märkt harjag skrivit negativa saker på bloggen, och varit nere då och då. och allt detta har ju såklart en anledning och den anledningen tänkte jag delvis berätta nu

1 januari kommer jag och mamma att flytta. och med det menar ja jag och mamma. En familj, ett hem och den enda riktiga tryggheten jag kännt i mitt liv kommer splittras. jag kommer förlora en riktigt bra vän. känns ärligt talat åt skogen. men detta är den enda utvägen...

de var det, i princip. såklart inet hela sanningen, men en del. som förklarar det mest basic. som förklarar en del av problemen. vet som inte vad jag ska göra . var bara tvungen att skriva, och hade ju ändå måstat berätta att jag ska flytta ngn gång.

Jag är sjukt jävla glad för alla vänner jag har som stöttar mig och finns därute. dom som sett och frågat hur det är. alla som tagit sig tid och snackat med mig. det betyder så sjukt mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela