ipe

how am i gonna be strong without you?

Publicerad 2009-12-08 22:56:43 i Allmännt

Kvällen har tillbringats med emma och johan !
riktigt chill. så jävla skön då man inte behöver göra vettiga saker på kvällarna.

atm lyssnar jag på en gammal pl med svensk hiphop på. jag blir typ nostalgisk, eller haha alla minnen kommer tillbaka, jag tänker på vissa personer osvosv...

Annars så borde jag väl gå isäng snart, ska bara låta mitt hår torka lite mera först. de är fan jobbigt att duscha, man blir så blöt (A)


ALTSÅ NÄE BILDEN VAR FÖR FUL FÖR ATT VISAS MED VANLIG REDIGERING.
hatar egentligen överdriven redigering likt denna, men klarade inte av att kolla på bloggen då jag såg denna bild. VARFÖR tar jag inte bara  bort den helt och hållet är då frågan, jo jag är besatt av att ha bilder i alla inlägg och orkar inte fixa ny

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2009-12-09 17:41:34

jag önskar jag var lika snygg som du

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela