ipe

godnatt alla barn

Publicerad 2009-08-13 21:52:23 i Allmännt

imorgon jobbar jag sista dagen på jobbet
om jag ska vara ärlig känns det ruskigt skönt. inte för att jag inte gillat jobbet, utan för att jag är typ less och är inte positiv till att stiga upp 6.30. men iaf bara 7 timmar till, wonderful
fast ifs har kärkogårdsjobbet sina fördelar oxå. vi får cykla på kyrkogården, DET FÅR INTE ALLMÄNNHETEN, HAHAHAHAH ägda. sen hardet blivit endel go-fika, och många fina timmar ute i friska luften !

IDAG fick vi iaf gå upp i kyrktornet. det var första gången jag var upp där (jag som kusmarkare borde kanske skämmas?), men det var jävligt najs. man såg mkt bra, och fick fina vyer över vackra kusmark. öh, hahah just precis.
kan även berätta en ganska läskig sak som hände mig idag när jag trimmrade runnt alla gravstenar. jag gick runt i min egen lilla värt sen tänkte ja ungeför "borde inte mitt batteri på ipoden ta slut snart?", och ca 10 sekunder efter det så PANG tar det slut. sedan kanske en timma efter det tänker jag "borde inte bensinen i trimmern ta slut snart?", och ca 10 sekunder efter det aå PANG stannade trimmern och bensinen var slut. jag är fan synsk. FYFAN VAD BRA JAG ÄR

Jag kan iaf berätta att jag bakat en kladdkaka till imorgon. det förtjänar mina kära jobbarkompisar. hihi =)


ngn som taggar ? ;D

men iaf, lite planer för framtiden;
imorgon - jobba > kåge @ nattas place
lördag - chilla/läsa min bok > stan (där händer allt)
söndag - förmodligen vakna upp i stan > fara till kus > övningsköra? > hittapå ngt?

och jag har fof gratis sms, så 0738097755 är rätt nummret för just dig

Kommentarer

Postat av: greger

Publicerad 2009-08-13 23:39:14

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG TAGGAR

Postat av: LINA!!

Publicerad 2009-08-14 00:11:01

JAG TAGGAR :-D !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela