ipe

min vecka

Publicerad 2009-08-03 19:44:30 i Allmännt

Lördag blev att umgås med bina. hennes familj var som sagt här på middag och det var riktigt trevligt =) känns som att det var länge sen jag var med dig ensam och det var jättekul, många skratt och misslyckat film-tittande (A)

Söndag blev det mest övningskörning känns det som. en sväng till kåge och en till frostkåge. Jag och lina gjorde sista svängen med bära-ved-jobb och nu är vi klara och det känns bra som fan =D blev även att käka surströmming för första gången iår

Måndag aka idag har jag jobbat. Efter jobbet chillade jag i solen men fick trevligt besök av min busiga granne, vidar. Vi lekte lite med vattenslangen och jag blev blöt, spelade lite fotboll, käkade jordgubbar, klättrade i träd osv. han är söt <3 för den som inte vet så är vidar 4 (A)

Tisdag, Onsdag blir det att jobba. inget speciellt på kvällen

Torsdag blir det jobba, och sen dra till isladan och kolla första isträningen. jag taggar. fan va kul dte ska bli att äntligen komma tillbaka =D

Fredag, Lördag & Söndag blir det husbilen till nolia/umeå med pappa & tyra. Få se hur kul det blir, förhoppningsvis följer ngn trevlig person med mig och räddar min helg =)


en färgklick

Kommentarer

Postat av: binilini

Publicerad 2009-08-04 14:42:32

HAHAHA filmen som "fungerade" var super xD

Ooch ja, det var trevligt att träffas, ipeeee <3 DU ÄR BÄST!

Postat av: ARG BLOGGLÄSARE

Publicerad 2009-08-06 23:21:02

men för i helvete , UPPDATERA

Postat av: viiiiiiiiirre

Publicerad 2009-08-08 23:59:32

saknar dig jue:(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela