ipe

i could see it as you turned to stone

Publicerad 2009-08-22 18:42:25 i Musik

Igårkväll blev det nasj.
vi drog runt endel men ändå. jag fick mig iaf ett uppblåsbart ölglas, jag komer använda den ofta. men tack =) var rätt trött och frusen då jag kom hem så det var trevligt att sova. om ni vill kolla bilder så har viktoria lagt upp några
Idag på dagen blev det stan med johan och lina. jag hittar inga kläder som jag  vill köpa här i skell. skellefteå är för litet för mig (A) men köpte halsband & örhängen på ur och penn för mitt presentkort, visar kanske sen =)

här är iaf lite musik.
första låten är av ett band jag inte lyssnar på så mkt, men denna låt var ganska skön.
andra låten är av ett band som jag lyssnade på ganska mk förr, men bara på begränsat antal låtar. men har nu upptäckt att många andra av deras låtar är bra oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela