ipe

Jun. 09, 2014

Publicerad 2014-06-09 18:42:44 i Allmännt



måndag idag och har jobbat min första arbetsdag! supersöta och snälla ungar på kronans förskola :) middagen blev supergod spenatsoppa som bilden visar och snart ska jag bege mig mot notab för att utföra veckostädningen. ikväll ska jag försöka kurera min onda hals med te och kanske lyxar till det med nybakta scones hehe.

ledig resten av veckan för känner att jag behöver vila och ladda batterierna efter vårterminen. därefter blir de 7 veckors jobb i byske :) men om någon vill hitta på något iveckan är det bara slå en pling jag är säkert taggad. får hoppas på lite finare väder än idag också.

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2014-06-12 15:43:32

HEJ :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela