ipe

when you r young

Publicerad 2013-09-10 21:40:40 i Allmännt



fina syster pch fina emme ♥

jaha. imorgon onsdag och nedräkningen till helgen börjar. skola mellan 8-18 imorgon jag är jättetaggad? kanske inte men... vi har iaf idag påbörjat grupparbetet som handlar om att utforma en trävägg. skolaskolaskola.

min dator är börjar sjunga på sista versen och ekonomin räcker inte till ny. aja håller bara tummarna att ja hinner rädda alla bilder.

hoppas vaktmästarn kommer snart och tar mitt torkskåp så ja kan börja fixa toaletten. och måste på nått sätt lösa hur ja ska få upp sakerna på väggen. mera frågor än svar iveckan.

varför blir jag aldrig helt frisk?

godnatt gottfolk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela