ipe

deprimerande

Publicerad 2013-11-14 14:46:59 i Allmännt

riktig jävla skitdag. första lektionen skulle vi ha Autocad. 35 min spenderades med att läraren skulle försöka få igång datorn. resterande tid spenderades med att rita typ två sträck. VÄRDELÖST. andra lektionen var handledning till vår sustainable city, dvs stadsplanering. kom inte mkt frammåt. lunch och sen räkneövning i konstruktionen där ja inte fattar ett skit. 
ringde sen till vårdcentralen för att äntligen ta tag i mina (förmodligen) svinkoppor. surtanten ja fick prata med tyckte ja skulle fortsätta behandla hemma fast det bara blivit värre under de 1,5 veckorna ja haft de men gick tillslut med på att ja skulle få träffa sköterska. 
jag vaknade även upp med mera ont i halsen än vanligt idag och efterssom svinkoppor och halsfluss är samma virus så fruktar jag det värsta.
 
VARFÖR KAN JA ALDRIG FÅ VARA HELT FRISK OCH MÅ BRA JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS
 
vill bara lägga mig i soffan, se film, äta glass och tycka synd om migsjälv men de går inte för har för mycket skolarbete. döööööööööö :(

Kommentarer

Postat av: vikkie

Publicerad 2013-11-14 16:39:19

jag äter också glss och tycker synd om mig själv ! :(
KRYA !!!! <3

Postat av: linie

Publicerad 2013-11-14 19:54:32

Lät ju inge vidare det där.. hoppas du mår bättre snart!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela