ipe

but if you close your eyes

Publicerad 2013-03-24 13:57:49 i Allmännt

 
alltså, varför bryr jag mig inte om tentan ? känns som att de spelar ingen roll hur de går. jag hoppas hellre på att ha lite tur på frågorna imorgon än att sitta och skriva en extra tenta idag ? 
 
min helg har iaf sett ut på detta sätt: fredagkväll blevde att umgås med sara och frida, äta lite gott och kolla gladiatorerna. igår (trodde förövrigt att det var söndag då) pluggade ja lite, en tenta som ja skulle stekt på om den varit tentan vi ska skriva imorgon (men den var rätt gamal, de nyare är svårare). sedan blevdet en 2 h prommenad med sara och köpa lite för mkt godis på godishuset (därinne går de inte behärska sig). när ja kom hem berättade mig kropp för mig att jag fortfarande är sjuk och var tvungen ligga i min säng hela kvällen (jag shoppade inget även fast ja ville. duktig isabell). och idag, inget, redigera och publicera bilder, inte plugga. kanske ska kolla lite trueblood?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela