ipe

its getting closer

Publicerad 2013-07-29 23:09:49 i Allmännt



ny vecka och min bloggning är inte på topp. har iaf varit med om en toppen trästocks helg, ännu en jobbarvecka (underbar sådan, tagit med barnen till havet, badat i barnpoolen, ätit glass osv) och senaste helgen har jag målat klart mina köksstolar samt haft en trevlig kväll på verandan!

nu börjar de dra ihop sig. onsdag åker ja till luleå och flyttstädar och torsdag är nya lägenheten min!

ska förövrigt beställa en svindyr lampa, men hittar verkligen ingen annan som jag vill ha lika mycket.

och förövrigt2 så blir de mörkare och mörkare nu på kvällarna. kan inte bestämma om jag är mer ledsen över att sommarn är slut eller glad över att flytta tillbaka till luleå och få ordning på mitt liv igen :)

Kommentarer

Postat av: Dvärg2.0

Publicerad 2013-08-11 23:09:52

Får vi se din lägenhet??? eller är de nå fel eller ?? va fan ?? kom igen nu, dags att leverera lite.... vi vill ju hälsa på..

// besvikna läsare under 130cm..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela