ipe

det finns idioter...

Publicerad 2012-04-13 20:16:57 i Allmännt

de flesta ver redan eftersom jag skrivit det på fb, men lika bra att skriva det här med. blev av med min lilla bärbara dator på festen i fredags. trodde bara att jag i min förvirring lagt bort den någonstanns så inte funderat så mycket över det, men idag fått bekräftat att så inte är fallet.
fick sms imorse av en vän som säger att han fått virusmail av mig, jag tyckte det var väldigt konstigt eftersom jag aldrig i mitt liv lyckats få virus på någon av mina datorer. jag scannade iaf datorn helt och hållet och den var virusfri. började då ana att mina misstankar varit sanna, och då jag inte ens kunde logga in på min mail blev jag förbannad (iom att jag söker jobb/lägenheter är jag rätt beroende av den). allt med min mail är fixat nu, och jag har bytt lösenord på alla sidor jag kan komma på att jag är med i så det är lugnt.
en annan vän hade även sett datorn under festen på platsen som jag minns jag lagt den på, där den inte fanns morgonen efter.
jag tror inte att personen skickat ut virusmail med mening. tror bara att den som snott datorn inte är så duktig (även med tanke att det inte ger så mycket att sno något utan säljarvärde) och lyckats få virus som spritts eftersom jag var autoinloggad på hotmail.

detta är så jävla oacceptabelt. att skilja på ditt & mitt är något som man lär sig på dagis. skriver det även här: val ett för den som snott den är att erkänna och lämna tillbaka den till mig med ursäkt och förklaring. val två är att jag berättar vem du är här på fb och du förlorar respekt i alla dina vänners ögon. upp till dig, jag kunde inte bry mig mindre. jag kommer få reda på vem det är, troligtvis på måndag, så sjukt ovärt för dig. klockan tickar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela