ipe

allting som vanligt igen

Publicerad 2012-04-08 13:05:09 i Allmännt



igår grät jag på hockeyn. är inte första gången detta händer men tyckte att gårdagen var väldigt passande. som alla redan vet gick vi vidare, och går inte undvika att hoppas på att iår kan vara året. känns lite halvdrygt med tanke på grund av att jag inte följt våra svartgula hjältar någonting från andra sidan jorden, och i vanliga fall står jag på västra 100% av hemmamatcherna och hänger även ibland i luleå/övik. men NUJÄVLAR ska vi krossa brynäs. trots mina 30 kr på kontot ska jag gå på varje hemmamatch, bannemig.

jag och natta tänkte dra ut och festa, men efter mitt matkoma bestämde vi oss för att hänga på till innervik istället. jag somnade nästan i soffan vid halv 11, så var nog ett klokt val av kvällsaktivitet. mycket trevligt iaf :)

idag har jag inte gjort mycket än. snart ska jag sätta mig bakom ratten för första gången på 7 månader och styra mot kusmark där jag ska käka middag hos far min. ska bli trevligt, och äntligen får jag träffa min lilla vovve igen! (bilden togs för 3 år sedan) kommer nog tillbaka till stan ikväll, och om jag har tur kanske jag hinner emd att kolla veckofinalen av bb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela