ipe

you don't have to dry your eyes

Publicerad 2010-11-12 16:30:43 i Allmännt


hej isabell 15 bast. randombild pga att jag är hos pappa i kus. jag ursäktar att det blir kass uppdatering. har egentligen ingenting speciellt att berätta. mina sömnproblem blir inte bättre. dom förstör typ mitt liv. mina skolresultat och min ork till allt. träningen. att vara glad. allt. har iaf köpt ett te som viccan tipsade om nu. hoppas det fungerar annars blir det sömntabletter säger jag bara. orkar inte ha det såhär! ikväll blir det iaf att umgås med brudarna och åka madrass och busa i snön. det blir skojjj. imorgon blir det att agera flytthjälp, sen på kvällen förhoppningsvis hitta på ngt emd mina klassmates. middag på g ? :) annars har har jag inte gratis sms men slösar gärna bort mina sista pengar på just dig! orkar inte fylla på gratis igen på ett tag, har ändå ingen männisa jag smsar med typ . MOBBAD . men jag överlever. kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela