ipe

what am i supposed to do now?

Publicerad 2010-05-02 18:23:40 i Allmännt

jahaja vad ska jag skriva här då ?
gårdagen tillbringades med natta och sara i kåge. tror aldrig jag somnat så tidigt i sällskap av kompisar. jag var trött och sliten, och verkligen behov av godispåsen jag käkade upp.
vi har 7634 kg saker att göra från skolan men känner att jag bryr mig en mängd. vafan spelar skolan för roll om man knappt kan fixa alla annat ?

jag borde verkligen styra upp att föra över bildena från den externa så kan jag iaf lägga ut ngn gammal bild om jag inte orkar ta ngn ny. men orkaaaaaaaar inte =)


Ännu en dag som har passerat förbi, ännu en dag där man lärt sig någonting nytt,
frågan är bara om de är positivt eller negativt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela