ipe

wrong way on a one way track

Publicerad 2010-03-29 21:48:15 i Allmännt


orkade inte öppna ps för att ändra de äckliga ljuset på bilden ;)

Här ovan ser ni altså en del av kvittot av våran resa

vi har betalat första delen, känns så fruktansvärt nice ;) snart är vi fan där! och tiden tills dess kommer inte vara så pjåkig den heller. bara skolan som kan ta sig :D

Har haft svenskaprov idag och jag och lina gissade hejvildt på allt, men gårnog bra (A). imorgon är det kemiprov som väntar, och det kommer gå åt skogen jag orkar inte plugga och är osäker på ALLT. har även digitaltskapande och kommer för 3e lektionen i rad sitta och inte göra ngt. har inget att göra och våran lärare kommer bli lagom glad på mig. men ska styra upp de hemma på påsklovet =)

annars var jag nyss och fick 15 nålar och 4 koppar på kroppen. nästa vecka är nog sista behandlingen, får hoppas att det blivit bättre ;S kommer iaf ha blåmärken imorgon på mage & rygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela