ipe

something different

Publicerad 2010-03-22 17:13:01 i Allmännt



Vaknade alldeles för sent idag (en helt vanlig måndag dvs)

skolan har funkat. käkat citronsyra på kemin, redovisat om osthyveln, fått tillbaka skrivuppgift på svenskan, lyssnat på andras redovisningar på engelskan, och jobbat stenhårt på matten&fysiken.

Halv 7 ska jag iaf befinna mig i ursviken där jag ska på samtal/akupukntur pga min mage. vi får se hur det går jag är fan nervös...

imorgon har jag klipp/färg tid hos frissan. ska bli spännande faktiskt. jag ska göra "slingor" eller ja.. vetinte riktigt. jag gillar inte riktigt slingor eller på endel men inte på mig. vetinte hur jag vill ha det faktiskt. men ska nog bli bra. blir iaf lite ljusare ;)

annars är jag jävligt sugen på att baka kladdkaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela