ipe

back on track again

Publicerad 2010-03-21 17:57:47 i Allmännt

Härmed lovar jag, Isabell Pettersson, att styra upp mitt bloggande.
Det är jävligt chill att blogga. Jag saknar det för mycket. Men samtidigt tänker jag även på er, mina kära läsare, NI MÅSTE HA SKNAT MIG ÄNNUMER.
Så nu är jag tillbaka, och jag är tillbaka för att stanna.
Med massor av bilder, händelser i mitt liv och stavfel - och allt annat min blogg står för.

Med en ny design som jag tycker blev helt okej, enkel och svart/vitt. Ungefär som jag. Headern är bara temporär, kommer byta den såsmåningom. men funkar för nu :)
johan är btw bäst :)


senaste tiden har iaf spenderats en hel del med dessa två supertjejer. en hel del med mina andra underbara vänner oxå. senaste tiden har faktikst varit fylld av massa händelser, men kommer inte skriva om så mycket här på bloggen. nu fokuserar vi på framtiden istälälet !

men en sak jag inte ska hoppa över är londonresan, håll utkik ;)

Kommentarer

Postat av: vikikep

Publicerad 2010-03-21 19:25:37

OMGOMGOGMOGMGOMGOGMOGMGOMG :D:D:D::DD::D:D::D:D

Postat av: S

Publicerad 2010-03-21 21:51:15

Håller med föregående talare x)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela