ipe

memories

Publicerad 2010-12-08 18:01:37 i Allmännt



Denna dagen har vare, rolig?
Startade med matte d nationella och sedan många timmars ledighet tills samhällsen skulle börja. tiden spenderades med mina underbara klasskompisar, bland annat provade johan mina skor (8 cm klack han var bra på gå) alla höll på garva ihjä sig, och jag låg även under bänken och skrattade eftersom jag inte tog mig därifrån eftersom VISSA har problem i skallen (döm höll för, kittlade, ALLT MÖJLIGT hhahahah......). nä fy man kan inte annat än älska skoldagarna ;)

helt sjkut att man snart har gått 3 år med klassen. sen skiljs alla åt. jag tycker det är sjukt sorgligt. lovar och svär på hela jordens befolkning att jag kommer flänna som ett barn på studenten... näe ska tänka positivt vi har ju faktiskt 6 månader kvar tsm och minnen som sparas förevigt !

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2010-12-08 18:34:56

FYFAN när vi skiljs åt..

Postat av: lena

Publicerad 2010-12-08 21:10:13

många tårar kommer fällas..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela