ipe

it burns like me for you

Publicerad 2010-12-23 23:53:00 i Allmännt



dagen före julafton. eller inte ens det: kvällen, minutrarna före julafton.

är det nu man ska sitta här med fjärilarna i magen? är det denna natt man kommer ligga i sängen och vilja att john blund ska hälsa på en direkt, så man kan vakna upp så fort som möjligt?

Svaret är ja. Och i ärlighetens namn känner jag faktiskt så. Har inte gjort det på fleraflera år, och det känns... fantastiskt. Helt otroligt. Jag kanske blivit ett litet barn igen, ganska ironiskt med tankne på att detta är mitt första år som "vuxen". Men jag klagar verkligen inte.
Imorgon väntar en dag av glädje, vänskap och min familj. Det kan inte bli misslyckat. Jag ska blandannat få umgås med de jag ser upp till mest på hela jorden, de få personer jag älskar. Jag är så glad.
Denna jul, detta jullov, är en början på någonting bra ♥

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2010-12-24 09:34:38

hoppas din jul blir bäst älskling <3 God jul

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela