ipe

i dont belong here. i never have and i never will

Publicerad 2010-12-25 14:58:45 i Allmännt



allting vänder på några sekunder.
jag funderar egetligen vad det är med mig. sömnproblemen kommer tillbaka och lika så mina sammanbrott. orkar inte med allt. 1-3 timmar sömn per natt är för lite. drömmarna jag drömmer på mina få sovtimmar tar den lilla energin de ger. min hjärna har hakat upp sig. underbart men nedbrytande.

är iaf i kusmark nu. gårdagen var helt okej med julmat, underbara julklappar och roligt sällskapsspelande. icket att förglömma den goda glöggen. snart kommer pappa och tyra hem och ska öppna mer julklappar. blir nice. sedan blir det förhoppningsvis fort imorgon och jag kan fara till mamma. på kvällen blir det utgång, hoppas det blir nice. tror faktiskt det hur som helst, allting är bättre än detta iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela