ipe

we were ment to live for so much more

Publicerad 2010-08-30 21:43:17 i Allmännt

okejokej nu ska ni allesammans få höra om min måndag
individuella på morgonen och vi hade idrott&hälsa b. verkade jättetrevlig först med hemläxa i svamp/bärplockning (hehe), men när sedan läraren är helt dum i huvet och könsdiskriminerar tjejer blirdet inte lika roligt längre. nästa gång han kommer med ngt såntdär uttalande smäller det... sedan blevdet iaf lunch, svenska, 1h hål, matte som gick ovanligt bra (Y) och tillsista fysik.
idrotten gjorde så förkylningen blev värre + magen gjorde ont. men har fan inte tänk skippa det imorogn för då kommer cplärarn tro ännusämre... känns som jag kommer somna som en sten inatt. trött. fryser. seriöst skolan borde höja temperaturen om man inte ska frysa ihjäl... det är GALET kallt . fy.
kvällen har jag spenderat i skellefteåhamn hos emma, och vi har äntligen bestämt vad vi ska göra för projektarbete. annars blev det en sväng på ica, och yatzy spelande (A) hihi

förövrigt ser jag ut som ETT JÄVLA TAP på mitt körkort...


take me back

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela