ipe

ILLUSTRATIONSTEKNIKER

Publicerad 2009-09-16 22:41:06 i Allmännt

Detta är altså mina bilder jag gjort på bilden.
Om ngn vill se en förstoring på ngn så lämna en kommentar om det =)
tänkte att jag lika gärna kunnde publicera demhär när jag lix höll på !




1. Akvarell, gjorde den i gråskala, vet inet varför egnetligen=)
2. Frottage, ser lite konstig ut pga blyertsblänk från kameran =)
3. Skraffering, blev ndå hyffsat nöjd med denna =)
4. Filtpennor, aldrig testat förut, men var SJUKT roligt och blev bra =)
5. Collage, blänk även här, var det tråkigaste att göra =)
6, Färgpennor, alla har gjort det och det funkar typ, blev sådär =)

Kommentarer

Postat av: binis

Publicerad 2009-09-17 17:52:55

coolt och du är skitduktigt! <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela