ipe

FREDAGSMYS

Publicerad 2009-09-11 17:06:59 i Allmännt

Denna dag har fan varit rolig, ellerhur?
stiga upp tidigt som kuk, webbdesign som funkade, stan som failade, 2000 meter som failade som satan, lite mera fail, lunchen som var som vanligt, chillade med johan i några timmar =), åkte 3-bussen med viccan andreas och viktor ! sen nu ligger jag hemma i min säng och är typ glad ;) , och ikväll kommer viccan & andreas hit ! det blir mysigt !
eller dom kan iaf mysa med varandra, jag har ingen att mysa med, jag ska typ sitta och cutta mig ensam i ett hörn =( hahah nej men det blir trevligt =)

Och nu var det ju dethär med bilder och vara hos pappa. ...hehhhhehhehhh
men detta kan ni få njuta av; PAINT

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2009-09-11 19:21:05

bra att dagen fick ett lite bättre slut iaf

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela