ipe

you better care about today

Publicerad 2009-10-20 19:53:55 i Allmännt

1. Jag hatar fysik så sjukt jävla mycket. seriöst varför valde jag fysik b? hade vare sjukt mycket värdare att spendera tiden på att företagsekonomi eller ngt som jag förmodligen har nytta av sen. Jag kommer ALDRIG sätta mig i någon civilingenjörs-utbildning eller ngt. ALDRIG.

2. Jag gillar att bita på metallföremål då jag sitter vid datorn

3. Ibland är det så sjukt härligt att lyssna på instrumentala låtar som denna. älskar soundet

4. jag taggar lov nästa vecka

5. Jag älskar armband som detta på bilden. Har flerastycken och älskar dom. nitar och sånnt in my heart forever and ever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela