ipe

det var typ allt

Publicerad 2009-10-12 16:45:55 i Allmännt

seriöst.
allt kan ta sig, jag orkar inte


Jag har typ feber och ont i huvet som fan. fryser jämt och tröttheten tar typ över mitt liv
Jag får damp på allt som inte går som det ska första gången man gör något.
Jag får damp på jävla sjukhuspersonalen som är typ inkompetenta och inte kan säga vad det är för fel på mig och min mage. kommer måsta boka tid på vårdcentral nu?
Jag får damp på att inte veta och måsta gå och fundera
Jag får damp på skolan som tar ens liv (eller ifs, om det vore så väl).

dessutom ska vi käka korv till middag


eftersom även blogg.se jävlas kan jag inte ladda upp bild
ha en kul kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela