ipe

wishlist

Publicerad 2009-07-20 18:38:09 i Allmännt


Alla produkter kommer från CyberPhoto

Produkt 1: Ett till batteri. Jobbigt att bara ha ett och ibland få slut batteri då man är ute och fotar
Produkt 2: Ett Polarisationsfilter. Gör himlen blåare och tar bort reflektioner i glas osv.
Produkt 3: Ett macroobjektiv, UV-filter & Rengöringsduk. JAG VILL AH ETT TILL OBJEKTIV.
Produkt 4: Ett UV-filter (till mitt gamla objektiv). Skyddar och kan ge klarare färger

Detta är altså typ det mest ekonomiska man kan komma undan med. Jag vet egentligen inte så mkt om filter och vilket märke man ska köpa, men det verker gansak praktiskt att kunna få bättre resultat enbart genom att använda filter. Detta kommer förmodligen hamna på min önskelista när jag fyller år (mindre än en månad kvar nu) men eftersom jag måset ha ny mobil och säsongskort på hockeyn kanske jag inte kan få allt (A) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela