ipe

closer

Publicerad 2009-07-26 22:21:15 i Allmännt



Kan lika gärna lägga ut denna bild och berätta att nu kommer min blogg suga stenhårt i några veckor. Jag glömmde skivan så kommer inte kunna installera photoshop på denna dator, så kommer inte kunna lägga in fler bilder. Visst jag kan lägga in oredigerade bilder om jag går ut och fotar, men vi får se hur det blir med det.
Ni får klara er ändå, jag ska iaf försöka att inte lägga in massa onödiga inlägg som ingen bryr sig om. men om jag får tillräckligt tråkigt kommer jag väl göra det oxå.
om någon vill hitta på ngn ngn ggn förutom mellan 07.00-15.00ring mig. då blir jag glad.
jag har snart slut gratis och måste "spara" så det räcker månaden ut, så skickar inte massa onödiga... men 1:a augusti får jag nya igen=)

Kommentarer

Postat av: binabina

Publicerad 2009-07-27 14:42:28

du kan ju redigera med annat än photoshop (inte lika bra dokc men man tar vad man haver)!



och jag är på! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela